lørdag 3. desember 2011

Adventstid


Da er det litt jul i huset, det er litt vanskelig å få julestemning med plussgrader, grønn plen og skikkelig regnvær, men uansett er det hyggelig å pynte litt og drikke gløgg. Satser på snøen kommer snart:)



Koselig med litt ekstra lys i mørket



Disse gyngehestene er så fine syntes jeg:)







Jeg elsker Home & Cottage, de har så mye fin julepynt!
(Hvis noen lurer på om jeg har bambi- fetisj så har jeg sansynligvis det)


Julekalenderen ble ferdig til slutt den også:)
Desember er den travleste måneden i året for oss så tid blir det lite av. så da er det viktig å kose seg litt ekstra når man først har mulighet!
Halvparten av knaggene er pyntet med julepynt og på resten har jeg hengt opp små pakker med noe godt i så da kan min kjære få plukke hvilken pakke han vil når han vil:)















Ha en fortsatt flott helg alle sammen:)

2 kommentarer:

Tea sa...

Så koselig det er på Tangen nå i denne ventetiden!Gleder meg til å komme på julebesøk:)

Cathrine sa...

du jeg gleder meg svært mye til å få besøk av den frøkna:)