tirsdag 27. desember 2011

Sti for øye

Min bedre halvdel sørget for en magisk jul da han ga meg VERDENS BESTE julegaver, jeg fikk nemlig både ny kamera linse og Photoshop.
Linsa er helt fantastisk(!!!) og da jeg begynte å jobbe med photoshopen igjen kjente jeg hvor mye jeg har savnet det..Snille, snille kjærsten:)



Så om det kommer noen rare bilder her må dere bære over med meg, er tross alt noen år siden jeg har redigert bilder i photshop, så nå er det mye feiling og prøving som står for tur:)


Den nye linsa måtte jo innvies så fort som mulig, så 2 juledag sto skogen øverst på " to do" listen vår:)


Vi vendte snutene mot Stokke der "Sti for øye" ligger. Stien er et prosjekt der kunst blir plassert ute i skogen. Utrolig fin måte å vise kunst på syntes jeg, stien er enkel å gå på og må jo være et eventyr om man er liten:)





I skogen er full av både indianere og ville skumle dyr:)


Liker disse små "husene" så godt, ser for meg at det er mange små skogsnisser som bor her







Isen lager trollsk stemning


Et nytt kunstverk er satt opp siden sist vi var der, denne himmeltrappen





Disse ulvestatuene er bare vakre...






Elsker den nye linsen min! Den får med alt av detaljer og fargene og lyset i bildene blir mye bedre


Det var ikke så mye som minnet om romjul denne dagen, vårstemning er vel mere riktig ord


Dette skumle dyret er imponerende godt laget.. Tror den er formet med ståltråd eller lignende og så modelert med jord, røtter og greiner



Den er jo helt rå, tenk å kunne forme noe sånt!



Lenger inn i skogen er denne blåbær lunden, ah gleder meg allerede til å dra tilbake hit







Dette er en flott tur full av opplevelser som jeg anbefaler alle:)

en liten søt bildeserie:


Zita sjekker ut kunst på nært hold



hm dette var spennende


jeg får prøve å smake på det!


Håper alle har hatt en hyggelig romjul.
Kos dere og ta vare på hverandre <3

4 kommentarer:

Vegard Tveitur sa...

Så fine bilder, Cathrine! :D

Mvh Vegard :)

Neringa sa...

Kjempefine bilder Cathrine! Det er veldig fint der på Sti for Øye, vi var der i mørket da:). Kos dere videre!

Anonym sa...

Nydelige bilder, kusine:) Flinke jenta!!!

Cathrine sa...

tusen takk for skryt alle sammen:) blir fryktelig fryktelig glad! <3