torsdag 10. januar 2013

From Within

FROM WITHIN er tittelen på NIB´s Januarutfordring.

Sier interiøret noen om personene som bor i huset? 
Farge, stil og materialvalg? 
Jeg tror at det man bryr seg om og "har på innsiden" gjenspeiler seg i omgivelsene.

  
Skog, elementer fra naturen, dyr, gjenbruk, kreativitet, humor er viktige stikkord i mitt utrykk.

 
Dette hjørnet er godt dokumentert på bloggen..Kanskje litt for godt? Men det representerer min stil! De lysene flatene gjør det lettere å forandre utrykk iforhold til sinnstemning og årstid.


Firbente er en viktig del av livet mitt og derfor også i interiøret.



 
Min siste dille: geometribilder laget i photoshop, supermorsomt! Rammene er kjøpt på loppis og i bruktbutikker såklart. 



Sykehusbaggen er så og si ferdig pakket og står klar, Mr. Fox skal såklart få være med når prinsessa blir født!
Permisjonen min startet idag, så da må vi bare vente,vente, vente :)




 Vil du se flere bidrag i utfordringen trykker du HER







15 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Så søtt bidrag!
Koselig med små skogsdyr som pynter opp!
Lykke til med utfordringen!
Ønsker deg en NydeligFlott torsdagskveld!!
Klem fra Julie :-)

Krossmyra sa...

Kjempeflott bidrag, du får det til som alltid;)
Nyyydelig det skapet!
Lykke til med utfordringen, og lykke til når prinsessa melder sin ankomst:)
Stor klem

Elisabeth Solum sa...

Ja, interiøret sier en masse ..
Ikke vanskelig å se at du er en romantisk og naturglad person .. :)
Herlig bidrag igjen! :)
Mange fine detaljer her, stilig med geometribilder, søt kanin, tulipaner og tøff stellebag med en rev matchende farge!
Ønsker deg lykke til både med utfordringen og fødselen! :)
Klem Lisa

Anonym sa...

Så nydelig bidrag,det skinner deg gjennom og eg koser meg med å sjå bildene dine,elsker dei små elementene du tilsetter for det blir så personlig og flott:)
Lykke til med utfordringen!
Klem fra Lillian

MittLilleHjerte sa...

Flott bidrag:)søt kanin!:)
Masse lykke til!;)
Klem Janne

high house then radio sa...

For et flott hjørne - friskt og uhøytidelig:)

Kristine - Et Nytt Kapittel sa...

Så flott bidrag! Fargevalget, skapet og geometribildene var superfint! Takk for koselig kommentar, og lykke til i utfordringen og den dagen sykehusbagen blir tatt i bruk ;)

Ønsker deg en god helg!

Klem Kristine

Kaspara sa...

Heisan
Frodige gladbilder! Masse lykke til i konkurransen!
Tror helt sikkert interiøret forteller mye om menneskene som bor der. Spennende!
Klemmer fra Kaspara

Kikkis planet sa...

Så herlig! Bilde nr 2 traff meg rett i magen - digger det! Kos deg med permisjon og hviiiil mens du kan! :)

Datt sa...

Nydelig på innsiden! Og den reven... Herlig!!

Ingeborg sa...

Lett å kjenne deg igjen her Cathrine,
stilen din slik du beskriver den og har vist den gjennom mange blogginnlegg går igjen. Og jeg liker den:)

Spennende med ventetid, håper du er i form til å gjøre kjekke ting.

Jeg nyter lørdag morgen/formidda, har begynt på et strikkeprosjekt av restegarn, og må bare jobbe litt med det.

Fin helg til deg:) En iskald (minus åtte grader ute) klem sendes din veg.

Livets små øyeblikk sa...

For et skjønt bidrag, personlig og veldig du:)
Og du; gratulerer<3

Varm og god klem til dere
Hanne:)

Marianne Leonora sa...

Det er alltid gøy på Tangen! Er innom bloggen din med gjevne mellomrom og liker den kjempegodt. Kjempefint bidrag til Nib.
Legger meg til som følger.
hilsen Åsne
marianneleonora.blogspot.no

Lidyll sa...

Herlig bidrag, fine du!!! Jeg digger:)
....helt dilla på dyr og geometriske bilder selv om dagen gitt;)

Sender deg en varm tanke, og venter spent på nyheter ang den lille nye:)

Sender deg en stor klem, fine du!:)

linnørtenånå sa...

Så flott et skap, liker det like godt hver gang :)
Den kaninen var aldeles nydelig.. Likte veldig godt hvordan du beskrev stilen din på sånn en enkel måte.. :)