tirsdag 3. juni 2014

Uterom II

 
I ett lite hjørne i hagen, finner jeg ro..
Mellom bregner og bambusbusker.
Kun noen store stubber og naturlige fjellhyller å sitte på.
Her tar jeg med kaffekoppen på morgenen og vinglasset på kvelden:)

 
 

I midten står den fine gyldene ønskebrønnen vår.

Lyst til å lage din egen ønskebrønn?
Jeg deler gjerne fremgangsmåten!



 

Den gamle "trappen" til campingvogna har fått en dusj med gullspray og fungerer nå perfekt som bord.

 


 Jeg elsker å sitte her å høre på vinden i  bladene og se på bevegelsene i den lille ønskebrønnen. 

Dette innlegget er med i NIBs utfordring "uterom"






2 kommentarer:

linnørtenånå sa...

Så morsomt og koselig med en liten dam :) en ordentlig nydelig liten hagekrok:)

omgdeterlina sa...

Fantastisk vakre bidrag begge to! Jeg får assosiasjoner til en film jeg så som barn "Den hemmelige hagen" eller noe sånt. Deilig! Tusen, tusen takk for de gode ordene inne hos meg! Jeg ønsker jo ikke at noen skal ha en sånn kranglete kropp som meg, men det er veldig godt å vite at det finnes folk som kan forstå, så tusen takk for det! Jeg håper du nyter gode dager og snart god helg! Klem fra Lina