mandag 19. januar 2015

Bursdagsuke- tips til barnebursdag

Forrige mandag fylte Tilde to år.
Selvom jeg iblant kunne ønske at vi kunne stoppe opp tiden, så gleder jeg meg også veldig over at hun stadig blir større, mer selvstendig, tenkende, lekende og at det for hver dag kommer nye ord, nye oppdagelser og opplevelser som jeg gjemmer godt i hjertet.


Vi tyvstartet feiringen på søndagen med vår aller første barnebursdag.Siden de fortsatt er så små ville vi gjøre noe som var koselig og skape en rolig atmosfære, så vi inviterte noen av Tildes venner og mammaene deres til frokostbursdag på formiddagen.
Vi dekket ett barnebord og ett voksenbord og lagde ett eget lite koldtbord til barna med grønnsaker, pålegg, eggerøre, stekte rundstykker og juice som barna kunne gå å hente fra selv.
Stor suksess! 
Etter frokost lekte vi med tog, ballonger og sang bursdagssang.
Fiskedam der barna fikk såpebobler, klistremerker og drops ble også veldig velykket:)


På fredag fortsatte en felles feiring med familien da bestefar ble 60 år!
For meg er det helt merkelig å tenke på at han er 60 år, så sprek og så ungdommelig og ikke minst full av humor,håper jeg er som han når jeg blir 60 år!
Siden han faktisk bor på bondegård og har sin egen traktor, ble både felleskjøpet caps og tskjorte en passende gave fra Tilde og såklart en traktortatovering;)

  
En uke full av fine minner<3




Nå har endelig snøen kommet hit også og jeg gleder meg til å finne frem akebrett og ski!

Ønsker alle en super ny uke!


2 kommentarer:

Malla sa...

Sukk, så ut som en herlig bursdagfeiring <3
Gratulerer så mye med frøkna :)

Lite hi sa...

Såå flott Tilde er! :) Skikkelig skjønn jente. Du er heldig som har henne og hun er heldig som har deg - kan tenke meg at hun satte stor pris på frokostbursdag. Det var en veldig god idé!

Her braker det løs med barnebursdager i februar og mars så jeg suger til meg alle tips! Takk for at du deler.

Smil fra Lite hi