lørdag 9. mai 2015

Bohemsk uteplass

Jeg elsker våren og sommeren når grensene mellom inne og ute viskes bort og jeg utnytter det til det fulle! Resultatet er veldig mange hyggelige uteplasser,
 men idag vil jeg vise dere en ganske ny:)
Å dele opp hagen soner og temaer gjør at ihvertfall jeg trives utrolig godt ute.

Denne uteplassen er inspirert av det bohemske og havet
Selvom vi bor midt skogen så bor vi tross alt på en øy og er omgitt med hav på alle kanter, i nærbutikken vår er det like mange båtplasser som parkeringsplasser..

 
 
 Skjell, keramikk og macrame er tre ting jeg elsker om dagen!
Og når det gjelder det grønne så vil jeg ha det frodig.
Siden det fortsatt er kaldt på natten så bærer de fine inneplantene mine ut i kasser også får de sove inne:) 



Tips!
Store bøtter i sink er superfine å ha lys i, det gir en veldig koselig stemning når det mørkner:)

Se flere uteplasser HER

Ingen kommentarer: