onsdag 19. august 2015

Sukkereksperimentet: Dag 14 og 15- vanskelig kunde?

Jeg har etter jeg startet sukkereksperimentet blitt en sånn vanskelig kunde!
En sånn som lager kø når jeg står i varmmatdisken for å kjøpe lunsj, innholdsbetegnelser granskes og jeg har 1000 spørsmål..
Til ansatte i matbutikkene i mitt nærområde: Jeg beklager att jeg lager ekstra jobb for dere!
Heldigvis tar de fleste det med ett smil og på Meny på Teie har de tilogmed laget en oversikt som henger på disken med varmmat, ikke med sukkerinnhold riktignok, men utrolig bra for folk med matvareallergier.

Jeg må inrømme att jeg har skeiet ut med ett par is, det ble jo endelig sommer!
Men ellers har jeg vært kjedelig flink.
Og apropo kjedelig.....kremt...så syns jeg hele eksperimentet begynner å bli kjedelig..hahaha
Godt det ikke er så alt for lenge igjen:)


tror jeg skal ønske meg en sånn her til jul;)

Ingen kommentarer: